pátek 16. dubna 2010

Zmatená =D



Hi =)
Vítám vás tady , vůbec tady nevím jak se co dělá , ale postupně se chci všechno naučit a doufám , že mě to tu začne bavit . Mám své internetové stránky na blog.cz , ale tady toto je něco úplně jiného =) tak snad tady vydržím a bude se mi tu líbit..
Chcete vědět něco o mě ? :D Tak jmenuju se Jana , jsem ze zlínského kraje , chodím 9 rokem na ŽŠ a za ani né týden budu dělat přímačky na střední školy . Na obrázku jsem já s Aimie ♥ (to je pes od bábi , rodinný mazel)
Misz Janiszka♥

5 komentářů:

  1. tak te tu vitam a at se ti tu dari :))

    OdpovědětVymazat
  2. At se ti tu daří ;-) Jinak to s příjmačkama máme společné, tak ať se ti povedou, budu držet palce ;-)
    ps: díky za pochvalu fotek ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé <3 ať se ti tu daří jako na blogu;) jinak máš to tu pěkný

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Si jeden s těch lidí co mě myslím si že podrží ! A jak se máš?

    OdpovědětVymazat
  5. diiikk za koment, inak drzim palce, nech sa dari :)

    M ###
    http://my-little-fashion-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat