pondělí 19. dubna 2010

Days spent on home


*Dny strávené doma

Ano ano o víkendu jsem byla doma a učila se na scio testy , které mi mamka dávala a já se je pokoušela , co nejlépe vyplnovat . Jeden se mi podařil , druhý dopadl katastrofálně . Co se týče dnešního dne , tak byla celkem sranda hlavně v občance , ikdyž já pondělky nemám ráda , strašně se vlečou a jsou zdlouhavé .. zítra jdeme do divadla , ale nevím na co .. naše třída se hlásí na všecko totiž. Na blogspot jsem už trošku přišla , ale ještě tady nejsem uplně doma jako na blogu :D

vaše Misz Janiszka

6 komentářů:

  1. Myslim, že sou víc pohodlný. Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, no já nejspíš taky.. :) a k tomu nějákou košili ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páne jo,budu držet palce na scio testy,kde jsou ty časy kdy jsem je taky psala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně když tak se budeme koukat spolu v 19:00 1.května ať máš připravený popcorn :D. Já připravím něco dobrého a je to (!)..Jinak já ho taky ještě neviděla, ale zatím se mi líbí ! A jo viděla jsem kousek začátek tak cca 6 minut? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky na blogspotu začátečnice? :P .. Taky sem byla pořád na blogu :P, blog sem sice nesmazala, ale častěji budu tady na blogspotu :P :).

    OdpovědětVymazat