sobota 1. května 2010

Vyjímečné dny to jsou ..

Krásný podvečerní večer ? dá se to tak vůbec říct ? :D
Janička jsem dlouho nezavítala a tak to ted napraví. Celkově se nic moc neudálo , ale zase se toho dost událo :D Poslední dubnový víkend byl strávený u babičky a dědy , kde se jen poflakovala a nic nedělala, v pondělí měla přímačky a pak jenom čekala na výsledky .. A byly to nervy .. Ve škole nás mučí , začlli nám dávat písemky .. času moc není .. a ještě se chodí ven .. a kdyžtak bývá na blogu ale bude aj tady snad =)
*******
Na stavebku se nedostala (ale podala odvolání,protože tam chce)
Na gympl se nedostala (a nic tam nepodává , stejně tam nechtěla :D )
Na přírodovědné lyceum se dostala a už je tam zápisový lístek :D
*******
A co 1. květnový den ? Já jsem si ho teda užila =) Byla jsem se sestřenkou venku (desetiletou) a vrátila jsem se do svých "mladých" let a hrála s ní hry ..
Misz Janiszka

6 komentářů:

  1. Určitě budu chtít, ale musim nejdířv zase začít fotit.

    OdpovědětVymazat
  2. No zkrátka a jasně zrušila :D neptej se mě dlouhá hystorka a děkuji ty moje sluníčko :P

    OdpovědětVymazat
  3. díky :-)
    no já jsem na osmiletém gymplu a druhej jazyk už máme tři roky..

    OdpovědětVymazat
  4. Jéhé moje sestra šla na stavebku ;-)
    Ale aspoň, že jsi se dostala na přírodovědné lyceum, teda jestli jsi to psala o sobě ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo =) No nakonec jdu na to Sociálně správní činnost :-)) a možná pokud mi vyjde odovlání tak na lyceum-pedagogické

    OdpovědětVymazat